loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از ترجمه فارسی منظوم مجموعه «بال جبرئیل» اقبال لاهوری

انتشارات مرتبط : هزاره ققنوس

نویسندگان مرتبط : اقبال لاهوری

مجموعه شعر «بال جبرئیل» سروده علامه محمد اقبال لاهوری که توسط محمد افسر رهبین به منظوم به فارسی ترجمه شده است، در مراسم افتتاحیه همایش علامه اقبال لاهوری در حوزه هنری رونمایی می شود.

دوشنبه 25 خرداد 1394

مجموعه شعر «بال جبرئیل» حاوی ترجمه فارسی منظوم اشعار علامه اقبال لاهوری است که به همت انتشارات هزاره ققنوس و همکاری موسسه فرهنگی اکو در سال 94 منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

این کتاب ترجمه منظومه های «اسرار خودی»، «رموز بی خودی»، «پیام مشرق»، «زبور عجم»، «جاوید نامه»، «مسافر»، «پس چه باید کرد ای اقوام شرق»، «ارمغان حجاز»، «بانگ درا»، «بال جبرئیل» و «ضرب کلیم» از شاعر بلندآوازه شرقی است که به همت موسسه فرهنگی اکو و قلم محمد افسر رهبین رایزن فرهنگی سفارت افغانستان در تهران فراهم آمده است.

«بال جبرئیل» حاوی غزل ها، رباعیات و ترانه های علامه اقبال لاهوری است و در 268 صفحه در شمارگان 1100 نسخه منتشر شده است.

این کتاب با حضور مترجم آن محمد افسر رهبین امروز 24 خردادماه در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی علامه اقبال لاهوری که از 24 تا 26 خرداد برگزار می شود در تالار سوره حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط