loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «امتداد خانواده» و «امتداد نوجوان»

اولین شماره مجلات «امتداد نوجوان» و «امتداد خانواده» که نشریات تخصصی فرهنگ، هنر و ادبیات مقاومت هستند، به مناسبت حضور راهیان‌نور منتشر ‌شد.

در امتداد نوجوان مطالبی با عناوین مثل آن روزها، قله دنیا، به یاد همه نوجوانان شهید،پهلوانان نمی‌میرند،یادی از شهید نوجوان سعید طوقانی،داستان ماجرای بی‌سیم گم شده،چرا ما مسلمانان از مردم فلسطین حمایت می‌کنیم، مسابقه نامه‌ای از یک شهید،شعر کاروان شهدا از علیرضا روحانی، شعر«بربال‌ها» از تقی متقی، بابای آسمانی، خروس بامحل،نگهبانی با چهار اسلحه و ما بچه‌های امتداد می‌خواهیم آمده است. نقاشی‌های مجله با حال و هوای این گروه سنی، جلوه خاصی یافته است.

در امتداد خانواده هم مطالبی با عناوین زن کپی دوم مرد نیست، می‌خواهم در رکاب امام زمان (عج) هم بجنگم، در گفت‌وگو با جانباز 70 درصد بانو ایران نجات، همسر شهید مرتضی اشعه شعار، سوده ابوذر زنان، قصه همه فرزندان من در گفت‌وگو با مادر شهیدی که می‌خواست کسی اسمش را نداند،دانه‌های تسبیح اسمت، خاطراتی از حضور زنان در سال‌های دفاع مقدس، به آرزویم رسیدم، شعر از زنده‌یاد ابوالفضل سپهر با عنوان شیون مادر در کوچه‌های غربت، شهادت زنان اصل است نه معادل در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقا‌تهرانی، مادر همه باید کار کنند، خاطراتی از خانواده شهید عادل دربندی، دزفول شهر مشت‌های گره‌کرده، رد‌پای قبیله آفتاب، یادداشت‌های سفر به سرزمین نور، من هنوز یک پسر دیگر دارم، پای حرف‌ها و درد‌ و دل‌های سیده خانم فاطمی‌نیا مادر شهید حمید قاآنی، باختر زنی برقله گمنامی، آخرین دعایی که مستجاب شد، قبیله زینب و تصاویر حضور زنان در پشت جبهه و همراه با کاروان‌های راهیان نور به چشم می‌خورد.

منبع: ایسنا

سه‌شنبه 27 اسفند 1387
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط