loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حوزه هنری از تولیدکنندگان بازی های فکری ایرانی حمایت می­ کند

مدیر فروشگاه شکرستان گفت: ما با عرضه بهترین و خلاقانه­ ترین بازی­ های فکری ایرانی در فروشگاه شکرستان از تولیدکنندگان داخلی حمایت می­ کنیم.

دوشنبه 8 تیر 1394

حجت الله ناظری مدیر فروشگاه شکرستان گفت: با بهره­ گیری از مشاوره تخصصی روانشناسان و مشاوران امور تربیتی براساس نوع بازی­ های فکری و کارآیی آنان متناسب با نیازهای کودکان و نوجوانان از نوزاد تا 12 سال به بالا اقدام به رده­ بندی بازی­ های فکری نموده­ ایم.

وی افزود: کمک و مشاوره در زمان خرید به مراجعه­ کنندگان با حضور یک کارشناس امور تربیتی و روان­شناس کودک از دیگر امکاناتی است که در فروشگاه شکرستان ارائه می­ شود.

مدیر فروشگاه شکرستان در پایان گفت: با هماهنگی­ های انجام شده با روان­شناسان و موسسه­ های فعال در عرصه کودک و نوجوان و تولیدکنندگان بازی­های فکری، در آینده نزدیک ورک شاپ­ های تخصصی «بازی­ های فکری برای مخاطب کودک و نوجوان» در فروشگاه شکرستان برگزار خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط