loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعلام فراخوان نخستین جشنواره خاطره­ نگاری طلاب

نخستین جشنواره سراسری خاطره ­نگاری اشراق (مستند داستانی) ویژه طلاب و روحانیون فراخوان داد.

دوشنبه 8 تیر 1394

نخستین جشنواره سراسری خاطره ­نگاری اشراق (مستند داستانی) به همت مرکز فرهنگی هنری و معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود که این جشنواره با موضوع خاطرات تبلیغی روحانیون برپا می شود و بنا دارد خاطرات تبلیغی طلاب و فضلای مبلغ را رصد کرده تا با ثبت آن­ ها به شناساندن زیست دینی و تبلیغی طلاب کمک کند و با ارائه روایتی جذاب از رویدادها و ماجراهایی که در تبلیغ رقم می ­خورد، زمینه انتقال تجارب تبلیغی را برای نسل های دیگر فراهم سازد.

این جشنواره در بخش اصلی شامل سفرنامه تبلیغی، روزنوشت و خاطره و همچنین در بخش ویژه شامل بیان تصویری خاطره از 100 ثانیه تا 300 ثانیه برگزار می شود که مخصوص طلاب و فضلای سراسر کشور است، مبنای ارزیابی خاطرات، بر روانی قلم و استحکام نثر، جذابیّت سوژه، جزئی نگری در روایت، فضاسازی، ارائه اطلاعات از وضعیت­ ها و ویژگی­ های منطقه، آسیب­ شناسی از وضعیت تبلیغ و توجه به مناسبات و مسائل انسانی است.

علاقه مندان می­ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به Khatereh.Eshragh.info مراجعه و برای ارسال آثار خود ز طریق پست الکترونیک(ایمیل) Khatereh@Eshragh.info، پست قم. خیابان شهدا(صفائیه)، کوچه 21، فرعی اول سمت چپ، پلاک 50، کدپستی 45131و37137ـ45117، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه­ علمیه قم، دبیرخانه خاطره نگاری اشراق یا با مراجعه­ مستقیم به دبیرخانه اقدام کنند، مهلت ارسال آثار از اول مرداد تا 31 شهریور است و زمان مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان متعاقباً اعلام خواهد شد.

در بخش سفرنامه­ تبلیغی به نفرات اول تا سوم به ترتیب دو میلیون، یک ونیم میلیون و یک میلیون تومان؛ در بخش روزنوشت تبلیغی: نفر اول تا سوم، به ترتیب یک ونیم، یک میلیون و 700 هزار تومان؛ در بخش خاطرات تبلیغی خاطره کوتاه حداکثر به هفت نفر، برای هر خاطره پانصد هزار تومان، در بخش خاطره نیمه بلند حداکثر به سه نفر برای هر خاطره 700 هزار تومان و در بخش خاطره بلند حداکثر به دو نفر، هر خاطره یک میلیون تومان اهدا می شود، همچنین در بخش ویژه حداکثر به هفت نفر و برای هر خاطره 500 هزار تومان تعلق می گیرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط