loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آمادگی نهاد کتابخانه ها برای حمایت از آثار مکتوب با موضوع شهدای انقلاب

نهاد کتابخانه های عمومی کشور آمادگی خود را برای حمایت از آثار مکتوب با هدف معرفی، ترویج و تبیین منظومه معارف شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای هفتم تیر اعلام کرد.

دوشنبه 8 تیر 1394

علیرضا مختارپور طی یادداشتی از اعلام آمادگی این نهاد برای حمایت از آثار مکتوبی که با هدف معرفی، ترویج و تبیین منظومه معارف شهدای انقلاب اسلامی در محورهای بیان شده از سوی مقام معظّم رهبری تولید می شود، خبر داد. متن کامل این یادداشت در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

با توجه به بیانات مهم رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی در دیدار با خانواده های شهدای هفتم تیر در دهم ماه مبارک رمضان سال جاری و تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت ماجرای هفتم تیر و حوادث مشابه برای چهره نگاری شهدای گرانقدر این حوادث و تأکید بر بهره گیری از جناح فرهنگی مؤمن انقلابی مردمی خودجوش، نهاد کتابخانه های عمومی کشور آمادگی خود را برای حمایت از آثار مکتوبی که با هدف معرفی و ترویج و تبیین منظومه معارف شهدای انقلاب اسلامی در محورهای بیان شده از سوی مقام معظّم رهبری تولید می شود، اعلام می دارد.
امید است با همت و اراده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در دوره زمانی یک ساله تا هفتم تیر سال 1395 آثار ارزشمند و تأثیرگذاری برای مخاطبین در گروه های سنی و اجتماعی مختلف تدوین شود. نهاد کتابخانه های عمومی کشور خود را موظف و متعهد به حمایت از این نوع آثار می داند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط