loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«حضرت ماه» با مروری بر شخصیت و سیره رهبر انقلاب منتشر شد

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

کتاب «حضرت ماه» تألیف «عظیم الیاسی» با موضوع مروری بر شخصیت، سیره و اندیشه های ناب حضرت آیت الله خامنه ای از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

سه‌شنبه 16 تیر 1394

کتاب «حضرت ماه» که جامع ترین و جدیدترین کتاب درباره معرفی اندیشه های مقام معظم رهبری محسوب می شود، از چهار بخش «شخصیت امام خامنه ای»، «اصول سیره ای امام خامنه ای»، «امام خامنه ای در بیان دیگران» و «اندیشه های امام خامنه ای» تألیف شده است آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بر این کتاب مقدمه ای نوشته است.
عظیم الیاسی، نویسنده درباره این کتاب می گوید: کتاب «حضرت ماه» با موضوع مروری بر شخصیت، سیره و اندیشه های ناب حضرت امام خامنه ای تألیف شده که از سال 85 با تحقیق و پژوهش گسترده آغاز شده و طی 9 سال با عنایت پروردگار متعال و خصوصاً حضرت ثامن الحجج(ع) به پایان رسید.
وی با بیان اینکه در بخش اول این کتاب به زندگینامه مقام معظم رهبری از تولد تا کنون مطالبی به صورت جامع پرداخته است، گفت: در بخش دوم این کتاب به تبیین دیدگاه ایشان نسبت به مسائل مختلف در دو قالب سیره فردی، خانوادگی، اجتماعی و مدیریتی از زبان شخصیت های مورد وثوق کشوری و بین المللی پرداخته شده است.
نویسنده کتاب «حضرت ماه» افزود: در بخش سوم این کتاب که با عنوان «رهبری در بیان دیگران» نامگذاری شده است، از دو دیدگاه به این مطلب می پردازد که دیدگاه نخست به نگاه افرادی همانند حضرت امام (ره)، مراجع عظام و افراد مورد وثوق جامعه دینی و مذهبی اختصاص دارد و دیدگاه بعد نیز به نگاه «حدیث دیگران» که بیشتر از نگاه سیاست مداران، اندیشمندان و شبکه های رسانه ای معروف در جهان است، مربوط می شود.
الیاسی با اشاره به مطالب عنوان شده در بخش چهارم کتاب که حاوی اندیشه های رهبر انقلاب در موضوعات مختلف و متعدد است، بیان کرد: در این بخش سعی شده تا به تمامی ابعاد اندیشه ای ایشان به صورت دایرةالمعارفی و الفبایی پرداخته شده تا مخاطبان با آسان ترین روش درباره مطالب مورد نظر با اندیشه های رهبر معظم انقلاب آشنا شوند.
وی اضافه کرد: در این بخش از کتاب که با انجام ساعت ها کار موشکافانه و دقیق روی فرمایشات در طول دوران رهبری حضرت آقا تدوین شده، سعی کرده ام تا بهترین و جامع ترین سخنان در مورد مفاهیم کلیدی را برای مخاطبان گردآوری کنم. همچنین در پایان کتاب تعدادی از عکس های منحصر به فرد درباره مقام معظم رهبری گردآوری و به مخاطبان ارائه شده است.
کتاب «حضرت ماه» در 528 صفحه با شمارگان 2هزار نسخه و به قیمت 20هزار تومان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. دفتر نشر معارف پیش از این کتاب های «نکته های ناب»(5ج)، «جرعه ها: برگزیده موضوعی سخنان رهبر معظم انقلاب»(2ج)، «پژواک ولایت: امام خمینی(ره) در بیان مقام معظم رهبری» و مجموعه 6 جلدی «در سایه سار ولایت» را درباره مقام معظم رهبری منتشر کرده است و به زودی کتابهای «بایسته های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری»، «بایسته های اخلاق سیاسی از منظر مقام معظم رهبری»، «بایسته های خدمت رسانی از منظر مقام معظم رهبری» و «بایسته های فرهنگ عمومی از مقام معظم رهبری» را از ایشان منتشر می کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط