loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«کاک احمد» در کتابفروشی ها دیده شد: ۱۵۰ تصویر کمتر دیده شده از حاج احمد متوسلیان

انتشارات مرتبط : یا زهرا (س)

نویسندگان مرتبط : محمدعلی صمدی | علی اکبری مزدآبادی

مجموعه عکس «کاک احمد»، مجموعه ای از تصاویر جاویدالاثر احمد متوسلیان که محمدعلی صمدی و علی اکبری مزدآبادی آن را گردآوری کرده اند از سوی انتشارات یا زهرا (س) روانه بازار کتاب شد.

سه‌شنبه 16 تیر 1394

مجموعه عکس «کاک احمد» از سوی انتشارات یا زهرا (س) راهی بازار کتاب شد.

این کتاب که قرار بود به نمایشگاه کتاب برسد با اندکی تاخیر منتشر شده و اکنون در کتاب فروشی ها در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

کتاب عکس «کاک احمد» تصاویری از حاج احمد متوسلیان است که در 144 صفحه بیش از 150 قاب تصویر از فرمانده تیپ همیشه پیروز 27 محمد رسول الله (ص) در قطع خشتی است که در دسترس علاقه مندان به این شخصیت مبارز قرار گرفته است.

محمدعلی صمدی و علی اکبری مزدآبادی کار گردآوری و تدوین این مجموعه عکس را بر عهده داشته اند. در مجموعه «کاک احمد» تصاویری در کنار هم قرار گرفته که بخشی از آنها تاکنون دیده نشده و در نوع خود منحصر به فرد است.

همچنین در پشت جلد این کتاب دست خطی از محمد متوسلیان برادر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان درج شده است.

مجموعه «کاک احمد» که در 3 هزار نسخه با کاغذ گلاسه و قیمت 20 هزار تومان منتشر شده مجموعه مناسبی برای علاقه مندان به تصاویر دفاع مقدس است که انتشارات یا زهرا (س) راهی بازار کتاب کرده است.

به گفته مدیر انتشارات یا زهرات (س) این کتاب بعد از ماه مبارک رمضان با حضور همرزمان و خانواده این فرمانده دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط