loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ یازدهم "من و کتاب"

"من و کتاب" مجموعه فرمایشات و نوشته‌های مقام معظم رهبری درباره کتاب‌های دفاع مقدس، به زودی و برای یازدهمین بار توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.
این کتاب از 6 فصل با عناوین؛ اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، من و کتاب، نقد وضع موجود، چه باید کرد؟، دست‌نوشته‌ها و دست‌خط ها تشکیل شده است.
در بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری می‌خوانیم: "اگر تعداد کتاب زیاد شد، اگر عنوان کتاب زیاد شد، اگر کتاب در همه‌ موضوعات مورد نیاز بود، اگر مردم توانستند سوال‌ها و استفهام‌هایشان را در کتاب بیابند و به کتاب مراجعه کنند، یک عالم دیگر و ماجرای دیگری خواهد شد. هر جا که با کتاب سر و کاری هست، می‌بینید که از لحاظ کیفیت روحی و وضع فکری، نسبت به آن‌جایی که این وضعیت وجود ندارد، تفاوت محسوسی هست."
در فصل پنجم "من و کتاب" ‌نوشته‌های اختصاصی مقام معظم رهبری در باره 30 عنوان از کتاب‌های دفتر ادبیات و هنر مقاومت، آورده شده‌اند. در فصل ششم نیز تصویر 4 دست‌خط ایشان بر کتاب‌ها آمده است.
چاپ یازدهم "من و کتاب" در قطع رقعی و 128 صفحه و با شمارگان 5000 نسخه و قیمت 12000 ریال منتشر خواهد شد.

"من و کتاب"، "کتاب و کتابخوانی در آئینه نگاه رهبری" و "کتاب باید هلو باشد" سه کتابی هستند که اختصاص به دیدگاههای رهبر معظم انقلاب درباره کتاب و کتابخوانی دارند. هر سه این کتابها در فروشگاههای دفتر نشر معارف موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 17 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط