loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار سرلوحه های...

یادداشتهای پراکنده رضا امیرخانی با عنوان "سرلوحه‌ها" از سوی انتشارات سپیده باوران مشهد روانه بازار کتاب شد.
به گزارش مهر، این اثر که شامل گزیده‌ای از یادداشتهای رضا امیرخانی در فاصله سالهای 84-81 است مشتمل بر چهار بخش است با عناوین "الواح"، "امکنه"، "اجتماعیات"، و "فرهنگ".
نویسنده در مقدمه کتاب آورده است: این یادداشتها نموداری از اوضاع جامعه در آن سالها از نگاه یک داستان‌نویس است.
از ویژگیهای این اثر موضوعات گوناگون و جذابی است که امیرخانی به آنها پرداخته است. "از میان گرد و خاک کوچ بهاره‌ عشایر قشقایی"، "بشاگرد و آینه‌ خورشیدی"، "پیام‌بر بشاگرد"، "بم شهری که خم شد، امّا کم نشد"، "عاشورای ظاهر و عاشورای باطن"، "خُرده ـ ریزه‌هایی از زیارت عتبات"، "دفعِ افسد به افسد"، "خانه‌ عاشقان"، "امیرالمؤمنین (گزارشی از دیدار با جرج جرداق)"، "لبنان، یک معادله‌ی چند مجهولی با درجات بالا" و "یک مغالطه از یک رئیس‌جمهور" از جمله مباحثی است که وی به آن پرداخته است.
"تظاهرات!"، "چه قدر جنبش نرم‌افزاری؟"، "تعدد آقا !"، "چرخه اقتدار"، "مردی متعهد به حقیقت"، "پنج کتاب یک نظر"، "شاعر اگر حکیم نباشد مزلف است"، "نقدی بر کتاب آیات شیطانی"، "دفاع از کیان مستور"، "فرزندان زن زیادی جلال"، "آموزش داستان‌نویسی به زبان ساده"، "سیاهه‌ صدتایی رمان"، "آموزش در ادبیات داستانی"، "نگاه به آسمان یا نگاه به زمین؟"، "کتاب نخوانی!" و "جنگ جهانی ادبیات" از سایر رئوس این کتاب به شمار می‌آید.
کتاب "سرلوحه‌ها" با قطع رقعی در 280 صفحه توسط انتشارات "سپیده باوران" در مشهد منتشر شده است.
از این نویسنده کتابهای زیر در فروشگاه دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و دیگر مراکز توزیع مرتبط موجود و قابل تهیه است:
ارمیا
از به
بیوتن
داستان سیستان
من او
ناصر ارمنی
نشت نشا: جستاری پیرامون فرار مغزها

پنجشنبه 20 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط