loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو کتاب جدید از مجموعه ساکنان ملک اعظم

سعید عاکف، نویسنده ادبیات پایداری از انتشار کتاب مجموعه "هاجر در انتظار" (سردار شهید عباس کریمی به روایت همسرش) و چهارمین کتاب مجموعه "ساکنان ملک اعظم" درباره حاج احمد متوسلیان، توسط انتشارات ملک اعظم خبر داد. وی ادامه داد: نخستین کتاب مجموعه "هاجر در انتظار" درباره سردار شهید عباس کریمی و شامل خاطرات و زندگی‌نامه شهید به روایت همسرش، "یار کجاست؟" (سفرنامه حج رحیم مخدومی، خاطره‌نویس دفاع مقدس) و چهارمین کتاب مجموعه "ساکنان ملک اعظم" با 99 خاطره و عکس از جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، مهم‌ترین عناوینی هستند که در نمایشگاه کتاب امسال منتشر می‌شوند.

تاکنون از مجموعه "ساکنان ملک اعظم" کتاب‌های شهیدان محمود کاوه و عبدالحسین برونسی منتشر شده‌اند.
نویسنده کتاب "خاک‌های نرم کوشک" خاطر نشان کرد: آثار ارزشمند حوزه کتاب دفاع مقدس که ناشناخته مانده‌اند، مانند؛ کتاب‌های "سید پا برهنه"‌ (روایتی از سردار شهید حمید میرافضلی) و "تفحص" (خاطرات شهدای عملیات تفحص) در غرفه انتشارات ملک اعظم ارائه می‌شوند.

کتب منتشر شده زیر از این انتشارات در فروشگاههای دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و فروشگاههای مرتبط موجود و قابل تهیه است:
جای خالی خاکریز
حکایت زمستان
خاکهای نرم کوشک
مسافران ملکوت
نسیم تقدیر

شنبه 22 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط