loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تُرا من دوست دارم، ترا ای کودک غزه

انتشارات مرتبط : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسندگان مرتبط : بابک نیک طلب

مجموعه شعر «خواهرم پرنده شد» که به همت بابک نیک طلب گردآوری شده از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

یکشنبه 21 تیر 1394

مجموعه شعر «خواهرم پرنده شد» به کوشش بابک نیک طلب از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

این کتاب مجموعه ای از 12 سروده 11 شاعر است که با بیانی کودکانه از زبان کودکان غزه برای همدردی با این کودکان مظلوم سروده شده است. این اشعار که هرکدامن حال و هوای کودکان و جنگ و جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی را تصویر کرده تلخ و دردآور است و در نوع خود اعتراضی علیه جنایت های رژیم های استکباری است.

«خواهرم پرنده شد» شامل اشعاری از محمود پوروهاب، حسین احمدی، بابک نیک طلب، منیره هاشمی، مریم اسلامی، مریم هاشم پور، رودابه حمزه ای، طیبه شامانی، غلامرضا بکتاش، حامد محقق و مرضیه تاجری است که به منظور همراهی با این کودکان سروده و در این مجموعه در کنار هم قرار گرفته است.

«بدون شهد لبخندت
ندارد زندگی مزه
ترا من دوست دارم
ترا ای کودک غزه»(محمود پوروهاب)

اشعار خواندنی و زیبای این کتاب با تصویرگری حدیثه قربان و عاطفه ملکی جو همراه شده که هرکدام از تصاویر در حال و هوای اشعار طراحی شده است.

مجموعه شعر «خواهرم پرنده شد» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 15 هزار نسخه با قیمت 3 هزار تومان منتشر شده و در دسترس کودکان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط