loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه ترین اثر مکتوب «مصطفی کمال پورتراب» منتشر شد

انتشارات مرتبط : سوره مهر

انتشارات سوره مهر کتاب «شیوه اجرای تقسیمات ناهمگون زمانی دست راست و چپ پیانو» تالیف استاد مصطفی کمال پورتراب را تولید و منتشر کرد.

دوشنبه 22 تیر 1394

استاد پورتراب در بخشی از کتاب می آورد: «خوشبختانه دراین کتاب مطالبی مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته که از محاسبات دقیق ریاضی برخوردار است و راهکارهایی به زبان ساده مطرح شده که در هیچ یک از کشورهای پیشرفته از آنها آگاهی نداشته اند و این ابداع باوجود حجم اندک خود در جهان بی همتاست. چون در قرون اخیر معلوم شده که تمام علوم با صرف وقت بسیار از تعداد زیادی تجربه و آزمون و خطا حاصل شده و علاقمندان به علم هنر امروزی با توجه به این امر که وقت طلاست و باید با صرف زمان کمتر نتیجه پربارتری گرفت، نگارنده فرمول های معتبر علمی در این کتاب را مانند قانون ارشمیدس و پاسکال و سایر دانشمندان در نظر گرفته تا نوازندگان دچار تجربه های وقت گیر و زحمت دوباره نشده و به راحتی بتوانند آثار موسیقایی مشکل را اجرا کنند.»

بر اساس این گزارش، کتاب «شیوه اجرای تقسیمات ناهمگون زمانی دست راست و چپ در پیانو» به همت دفتر موسیقی انتشارات سوره مهر در 111صفحه قطع رحلی خشتی رنگی به شکلی وزین با طراحی گرافیک جلد ابراهیم کاشانی در شمارگان 2500 نسخه به قیمت 19 هزارتومان منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط