loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات بعد از انقلاب منصوری

حسین روحانی ‌صدر از تدوین خاطرات دکتر جواد منصوری، فرمانده سپاه پاسدارن در سال 1358 خبر داد و افزود: خاطرات جواد منصوری، سفیر کنونی ایران در کشور چین، از 22 بهمن سال 1357 تا خرداد ماه 1376 را در بر‌می‌گیرد.
این نویسنده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران اظهار داشت: تشکیل کمیته انقلاب اسلامی، فعالیت در سپاه پاسداران،‌ معاونت فرهنگی کنسولی وزیر خارجه در کشور‌های آسیایی و اقیانوسیه، سفیری جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، سیر پذیرش قطعنامه 598، وضعیت شهر‌ها در زمان بمباران هوایی ارتش متجاوز صدام و طرح آن در مجامع بین‌المللی و اشاره به وضعیت اقتصادی ایران در دوران جنگ تحمیلی از مهم‌ترین سرفصل‌های کتاب خاطرات جواد منصوری هستند که تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.

خاطرات جواد منصوری از دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب، پیش از این (1376) به قلم محسن کاظمی، توسط دفتر ادبیات انقلاب اسلامی جوزه هنری منتشر شده است.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاه های دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و مراکز مرتبط موجود و قابل تهیه است:
استعمار فرانو : نظام سلطه در قرن بیست و یکم (انتشارات امیرکبیر)
خاطرات جواد منصوری(سوره مهر)
انقلاب اسلامی(دفتر نشر معارف)

سه‌شنبه 25 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط