loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتب جدید پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با آثاری جدید از استاد یثربی، میرمعزی، کلباسی و اندیشه های آیت الله معرفت و... در قالب 35 جلد کتاب چاپ اول در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.
به گزارش ایبنا، مسوول روابط عمومی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: این آثار با موضوعاتی نظیر اخلاق، عرفان، معرفت‌شناسی، کلام و دین‌پژوهی، قرآن‌پژوهی، فلسفه، غرب‌شناسی، تاریخ و تمدن، ادبیات اندیشه، انقلاب اسلامی، فقه و حقوق، اقتصاد اسلامی و سیاست عرضه می‌شوند.

وی از عناوین این آثار کتاب‌های «بیع الخیار از منظر فقه و اقتصاد»، «حقوق بشر و حقوق بشردوستانه»، «مشروعیت سیاسی»، «نقد فضا ـ زمان کانتی»، «آرای اخلاقی علامه طباطبایی» و کتاب «معرفت قرآنی(یادنگار آیت‌الله معرفت) را نام برد.

غلامی رونمایی 9 عنوان کتاب از آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی را از دیگر اقدامات این موسسه بر شمرد و بیان کرد: کتاب‌های «روش پژوهش در تاریخ» نوشته سیدحسین میرجعفری و مرتضی نورایی، «جبران خسارت بزه‌دیده به هزینه دولت و نهادهای عمومی» اثر احمد حاجی ده‌آبادی و کتاب «صهیونیسم و نقد تاریخ نگاری معاصر غرب» تألیف دکتر محمدامیر شیخ نوری از جمله این آثارند.

وی همچنین کتاب‌های «تاریخ تحلیلی ـ انتقادی فلسفه اسلامی» به قلم دکتر سیدیحیی یثربی، «هزاره‌گرایی در سنت مسیحی» نوشته حسین کلباسی، «چالش‌های سیاسی پیش روی انقلاب اسلامی ایران» اثر محمدرحیم عیوضی و «فلسفه علم اقتصاد اسلامی» سیدحسین میرمعزی را از دیگر کتاب‌هایی برشمرد که در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شوند.

بیست ‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از شانزدهم تا بیست ‌و ششم اردیبهشت ماه با حضور ناشران داخلی و خارجی در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

کتب منتشر شده زیر توسط این انتشارات به همراه غالب آثار کانون اندیشه جوان در فروشگاههای دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و مراکز توزیع مرتبط موجود و قابل تهیه است:
اخلاق الاهی جلد 28 (پیوندها و حقوق)
اخلاق الاهی جلد27 (پیوندها و حقوق)
اخلاق الاهی جلد5 (آفات زبان بخش دوم)
امام علی (ع) و خوارج
سیرت جاودانه (دوره 2 جلدی)
علم و فلسفه
مدخلی بر تبارشناسی کتاب مقدس
کیش پارسایان (دروس استاد مجتبی تهرانی)

سه‌شنبه 25 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط