loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عارفانه های شهید چمران

مجموعه‌ای جدید از دست‌نوشته‌ها و نیایش‌های شهید مصطفی چمران در قالب کتاب "عارفانه" به همت بنیاد شهید چمران منتشر و در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کاظم زبرجدی، مدیر اجرایی بنیاد شهید چمران در گفت‌و‌گو با ایبنا اظهار داشت: امسال با 14 عنوان کتاب درباره شهید مصطفی چمران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته و در مجموع 50 هزار نسخه از بسیاری کتاب‌های این بنیاد تجدید چاپ شده‌اند.

زبرجدی از انتشار مجموعه‌ای جدید از دست‌نوشته‌های شهید مصطفی چمران با عنوان "عارفانه" خبر داد و افزود: این کتاب در 5 هزار نسخه توسط بنیاد شهید چمران منتشر و همراه نرم‌افزار 300 دقیقه سخنرانی‌های این شهید، متن کامل کتاب‌های منتشر شده توسط بنیاد شهید چمران و فیلم مستند "کوچ تا عروج" در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

مدیر اجرایی بنیاد شهید چمران گفت: زندگی‌نامه شهید مصطفی چمران به روایت و قلم برادر وی، مهدی چمران،‌ رئیس شورای شهر تهران در مرحله بازنگری پیش از انتشار است.

"خدا بود، دیگر هیچ نبود"، "لبنان"، " علی، زیباترین سروده هستی"، " انسان و خدا" و "کردستان" از جمله کتاب‌هایی هستند که توسط بنیاد شهید چمران منتشر شده‌اند و در فروشگاههای دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و مراکز توزیع مرتبط موجودند.

پنجشنبه 27 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط