loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فعالیت های زنوزی جلالی

زنوزی جلالی، داستان نویس از انتشار اپیزود سوم مجموعه داستانی‌اش درباره فعالیت‌ ناو‌های جنگی نیروی دریایی ارتش در سالهای دفاع مقدس با عنوان "خرمشهر خرمشهر" به همت انتشارات سوره مهر خبر داد.

فیروز زنوزی جلالی در گفتگو با خبرگزاری کتاب ایران با اشاره به این که تاکنون درباره فعالیت‌های ناو‌های جنگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اثری مکتوب نشده، اظهار داشت: مجموعه‌ای سه اپیزودی در قالب داستان با عناوین؛ "توپ پاشنه، سمت، ساعت دو"، "سکان، سمت، میانه اروند" و "خرمشهر خرمشهر" را به نگارش درآورده ام. اپیزود‌های اول و دوم پیش از این توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده‌اند و اپیزود سوم با عنوان "خرمشهر خرمشهر" آماده چاپ است.

وی تصریح کرد: در این مجموعه سه اپیزودی، تمام شخصیت‌های داستان ها براساس حضور و فعالیت‌های ناخدا‌ها و پرسنل نیروی دریایی ارتش در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شکل گرفته‌اند.

زنوزی جلالی یادآور شد: کتاب دیگرم با عنوان "آسیب‌شناسی ادبیات داستانی معاصر" شامل تحلیل تمام جلسات نقد و بررسی، شیوه نگارش و ادبیات نوقلمان، برگزاری نشست‌های تخصصی و جشنواره‌های حوزه ادبیات داستانی در سه دهه گذشته، در 300 صفحه توسط نشر تندیس منتشر می‌شود.

وی در پایان از چاپ دوم رمان "قاعده بازی" خبر داد و افزود: این رمان سال گذشته به عنوان اثر برگزیده در بخش داستان جایزه کتاب سال و جایزه جلال آل احمد انتخاب شد. به همین دلیل تصمیم به ویرایش جدید آن گرفتم.

زنوزی افزود: رمان "قاعده بازی" با چاپ دوم توسط انتشارات علم در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

وی درحال حاضر مشغول نگارش رمانی با عنوان "برج 110" با مضمون فلسفی است. این رمان تا پایان سال جاری منتشر می‌شود.

در حال حاضر از آثار مکتوب این نویسنده کتاب "اسکاد روی ماز 543 " و رمان "قاعده بازی" در فروشگاههای دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و مراکز مرتبط موجود و قابل تهیه است.

شنبه 29 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط