loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان های جدید بایرامی در راه است

محمدرضا بایرامی از انتشار آخرین‌ رمان‌های خود با عنوان «در باد آمد و در باران رفت» و «همسفران» و ارائه این آثار در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

این نویسنده در گفت‌وگو با ایکنا درباره کتاب اخیرش گفت: نگارش این رمان مربوط به مدت‌ها قبل است و دلیل منتشرنشدن آن تاکنون، به ناشر مربوط می‌شود.

وی در ارتباط با موضوع این کتاب هم گفت: «در باد آمد و در باران رفت» شامل بر دو داستان بلند در حوزه ادبیات دفاع مقدس است که روایت‌گر زندگی دو شخصیت است که زندگی آن‌ها در طول سال‌های جنگ به خود شکل می‌گیرد.

این کتاب با شمارگان 1650 صفحه و 312 صفحه توسط نشر علم منتشر شده است.

بایرامی همچنین از انتشار قریب‌الوقوع رمان «همسفران» خبر داد که توسط نشر نیستان در ایام نمایشگاه بین‌المللی کتاب ارائه خواهد شد.

وی در ارتباط با این کتاب گفت: همسفران را در گونه ادبیات روستایی که همواره یکی از دغدغه‌های من بوده است نوشتم و در آن سعی کردم، ارتباط مناسبی را میان طبیعت و پدیده‌های آن با انسان امروزی و تمام دغدغه‌های اجتماعی و دینی آن برقرار کنم.

بایرامی با نگارش رمان «گرگها از برف نمی‌ترسند» برنده جایزه کتاب فصل پاییز در سال 1387 شده است.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و مراکز توزیع مرتبط موجود و قابل تهیه است:
در مینودر
دشت شقایق ها
عبور از کویر: بر اساس زندگی سردار شهید حاج علی محمدی پور
هفت روز آخر
پل معلق

شنبه 29 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط