loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه عربی "پاره‌های پولاد" در نمایشگاه کتاب

ترجمه عربی کتاب "پاره‌های پولاد" نوشته حمید داوودآبادی و چاپ لبنان در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. در این کتاب چگونگی عملیات‌های شهادت طلبانه علیه ارتش رژیم صهیونیستی در فاصله سال‌های 1358 تا 1379در جنوب لبنان، گزارش شده است.
حمید داوود آبادی، نویسنده ادبیات پایداری اظهار داشت: ترجمه عربی کتاب "پاره‌های پولاد" با عنوان "القصة الکاملة للاستشهادیین فی اللبنان" در بخش بین الملل بیست و دومین نمایشگاه کتاب به همت "الدار الاسلامیة"، ناشر لبنانی عرضه می‌شود. این کتاب توسط موسی قصیر ترجمه و در 480 صفحه قطع وزیری با تصاویر و نقشه‌های مرتبط با هر عملیات، چاپ شده است.

مدیر سایت ساجد (بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس) تصریح کرد: "پاره‌های پولاد" سال 1383 به همت موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی به چاپ رسیده است و در آن به چگونگی و علل حمله ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان در سال 1361 (1982) و طراحی عملیات‌های شهادت طلبانه از سال 1358 (1979) تا آخرین عملیات شهادت طلبانه در سال 1379 (2000) در جنوب لبنان که منجر به فرار ارتش رژیم صهیونیستی از جنوب این کشور شد، پرداخته‌ام.

داوودآبادی همچنین از انتشار چاپ دوم کتاب "یاد ایام" خبر داد و گفت: این کتاب که متن کامل خاطرات حضورم در جبهه‌های جنگ تحمیلی است، توسط انتشارات سوره مهر در آینده‌ای نزدیک به چاپ دوم خواهد رسید.

شنبه 29 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط