loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عروسک های ایران به نخستین جشنواره اسباب بازی ملی می آیند

عروسک های بومی و آیینی ۲۸ استان ایران در نخستین جشنواره اسباب بازی ملی که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود حضور می یابند.

جمعه 2 مرداد 1394

عروسک های بومی آیینی نمایشی 28 استان به همراه ساخته هایی از عروسک سازان برتر کشور در حاشیه نخستین جشنواره ملی اسباب بازی به نمایش در می آید.

جشنواره اسباب بازی ها از 12 تا 16 مرداد درحالی در تهران برگزار می شود که موزه کودک کانون در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری اقدام به برپایی نمایشگاهی از عروسک های بومی مناطق مختلف کشور خواهد کرد.
عروسک های باران خواهی، تکم، پش بهاری، خیمه شب بازی و... از جمله عروسک های آیینی و نمایشی استان های مختلف است که در این نمایشگاه به مدت 5 روز در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در این مجموعه همچنین عروسک هایی از ساخته های طراحان عروسک کشور هم چون زنده یاد بیژن نعمتی شریف در قالب عروسک های نمایشی عروسی فرخ خان پسر سلیم و عروسک های خیمه شب بازی نیز ارایه می شود.
هدف از برپایی این نمایشگاه، آشنایی کودکان و نوجوانان و بازدیدکنندگان با تفاوت پوشش در مناطق مختلف کشور و همچنین آداب و سنن اقوام از طریق عروسک های هر منطقه است.
این نمایشگاه در همین حال به دنبال بالا بردن مهارت های کارهای دستی کودکان در زمینه ساخت عروسک است که با ارایه آثاری مانند عروسک های توپ تخم مرغی، نخودی، عروسک های پارچه ای و... صورت خواهد گرفت.

این نمایشگاه از 12 تا 16 مرداد در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب در حاشیه جشنواره اسباب بازی ها برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط