loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی کتاب های پیشنهادی در کانال رسمی بیسفون

پاتوق کتاب فردا با توجه به مناسبت های مختلف و همچنین کتاب های تازه چاپ شده اقدام به گزینش بهترین آثار و معرفی آن ها در کانال رسمی خود در بیسفون می نماید.

دوشنبه 5 مرداد 1394

لاین، واتس اپ، تانگو، وی چت و … را مردمان و شرکت های کشورهایی نظیر ژاپن، انگلستان، چین، امریکا و … ساختند. این نوع اپلیکیشن های ارتباطی به جز سود آوری شخصی، سود هنگفتی برای کشورها به ارمغان می آورد و یکی از بهترین راه های کسب درامد موفق میان کشور ها و شرکت هاست. بیسفون یک برنامه ارتباطی برای گوشی های هوشمند شماست! استفاده از بیسفون ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است. مهم تر از همه، بیسفون یک اپلیکیشن ایرانی اما آماده شده برای عرضه جهانی است!
یسفون یک برنامه ارتباطی برای گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل های اندروید و آی او اس است. مانند دیگر اپلیکیشن ها میتوانید با دوستان و آشنایان خود از پیام های متنی و چندرسانه ای، گروه ها و تماس های اینترنتی به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

قابلیت به اشتراک گذاری عکس پروفایل و ارسال فایل کوتاه صوتی از دیگر امکانات مشابه این اپلیکیشن است!

از امکانات بسیار خوب بیسفون وجود کانال های رسمی برای موسسات، اشخاص و مراکز می باشد تا در آنجا نتوانند با مخاطبان فراوانی ارتباط برقرار کنند و مطلب بفرستند.
پاتوق کتاب فردا هم مدتی است در این زمینه فعالیت دارد و در قسمت فرهنگ و هنر کانال های رسمی با نام پاتوق کتاب فردا درج شده است. ما را دنبال کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط