loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی مجموعه شعر «الف‌های غلط» مودب

«الف‌های غلط» چهارهمین مجموعه شعر علی محمدمؤدب؛ شاعر خراسانی و تولید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است که توسط انتشارات سوره‌مهر منتشر شده است. این کتاب از 41 قطعه شعر تشکیل شده و اشعار موجود در آن همگی درقالب غزل سروده شده‌اند. مضامین شعرها، عاشقانه، مذهبی و اجتماعی است و از ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به زبان محکم و آمیخته با عاطفه سرشار اشاره کرد. «نی‌اید ولوخ که اندر لجن بلند شوید»، «شوق است اگر پرنده بمیرد، ننگ است اگر که سنگ بماند» و «برخیز گیسوان عروسی است مال باد» برخی از اشعار اجتماعی این کتاب را تشکیل می‌دهند. «ای جان جان جان‌جهان‌های مختلف» و «امشب عجیب خوشدلم از بوی کربلا» از اشعار مذهبی کتاب هستند. از عاشقانه‌های این مجموعه نیز می‌توان «من پرم از کسی، از چشم قشنگی ازنو»، «انارستان عصری، عصر شیرین انارستان» و «تنت مانند ماهی‌هاست؛ می‌لغزد به چشمانم» را نام برد.
«الف‌های غلط» در 72 صفحه و در قطع رقعی منتشر شده است. علاوه بر این کتاب، مجموعه اشعار دیگر این شاعر مانند «مرده های حرفه ای» و «دروغها» در فروشگاههای دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و مراکز توزیع مرتبط موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 31 فروردین 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط