loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جشنواره نقد کتاب

دبیرخانه ششمین جشنواره نقد کتاب، با انتشار فراخوانی از منتقدان، خبرنگاران و اصحاب مطبوعات دعوت کرد برای شرکت در این جشنواره، مقالاتی را که در حوزه نقد کتاب منتشر کرده‌اند به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
موسسه خانه کتاب به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی نقد، ششمین جشنواره نقد کتاب را همزمان با هفدهمین دوره هفته کتاب در سال جاری برگزار خواهد کرد.

در این فراخوان، از منتقدان، مدیران مسوول مطبوعات، خبرنگاران و فعالان حوزه نقد دعوت شده مقالاتی را که در حوزه نقد کتاب در سال 1387 منتشر کرده‌اند، حداکثر تا پایان مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

دبیرخانه جشنواره نقد کتاب، در موسسه خانه کتاب به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و خیابان برادران مظفر جنوبی، شماره 1178، طبقه منفی دو مستقر است.

شماره تلفن‌ 66415255 برای کسب اطلاعات بیشتر و شماره 66496218 برای ارسال آثار از طریق نمابر در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایبنا، در پنجمین جشنواره نقد کتاب که آبان ماه سال گذشته برگزار شد، 12 نقد در 14 گروه کلیات، علوم و فنون، هنر، شعر، ادبیات داستانی، فلسفه اسلامی، فلسفه غرب، دین، تاریخ، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، شعر کودک و نوجوان، داستان کودک و نوجوان، زبان و ادبیات فارسی، برگزیده شدند.

سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط