loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزیدگان دور دوم مسابقه «کتاب و زندگی» معرفی شدند

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی | بروج

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

اسامی برگزیدگان دور دوم مسابقه «کتاب و زندگی» که با محوریت کتاب «خانواده» برگزار شد بر روی پایگاه اطلاع رسانی این مسابقه معرفی شدند.

چهارشنبه 7 مرداد 1394

برگزیدگان دور دوم مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «خانواده» شامل بیانات رهبر انقلاب با محوریت خانواده و سبک زندگی که انتشارات موسسه جهادی (صهبا) آن را منتشر کرده بود اعلام شد.

این اسامی که 219 نفر است بر روی «پایگاه اطلاع رسانی مسابقه کتاب و زندگی» قرار داده شده و شرکت کنندگان با مراجعه به این پایگاه می توانند اسامی برگزیدگان را مشاهده کنند.

اختتامیه این مسابقه که دور دوم آن در نیمه رمضان المبارک در مصلای تهران با سخنرانی حجت الاسلام مرادی به پایان رسیده بود اینک برگزیدکان خود را شناخته که از بین 219 نفر به 5 نفر کمک هزینه سفر کربلا، 14 نفر سکه بهار آزادی و باقی برگزیدگان کارت هدیه اهدا شده است.

در دور دوم مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «خانواده» بیش از 13 هزار نفر شرکت کرده بودند که این تعداد از میان 10 هزار و 441 شرکت کننده ای که پذیرفته شده بودند برنده جایزه شده اند.

مسابقه «کتاب و زندگی» با هدف ترویج مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی با توجه به مطالبه رهبر انقلاب در حوزه کتاب به منظور افزایش تعداد شمارگان کتاب برگزار می شود که تاکنون دو دور از آن برگزار شده است.

کتاب «من زنده ام» به عنوان کتاب محوری دور اول این مسابقه بود که بیش از 175 چاپ از آن در مسابقه به فروش رسید همچنین کتاب «خانواده» نیز بیش از 180 هزار نسخه به فروش رفته بود.

دور سوم این مسابقه در آینده نزدیک از سوی کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مسابقه «کتاب و زندگی» اطلاع رسانی خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط