loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«مجموعه داستان ها»ی ابراهیم حسن بیگی در گرجستان منتشر شد

نویسندگان مرتبط : ابراهیم حسن بیگی

کتاب «مجموعه داستان ها» تألیف ابراهیم حسن بیگی، نویسنده معاصر کشورمان، به زبان گرجی در گرجستان چاپ و منتشر شد.

چهارشنبه 7 مرداد 1394

به همت رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان، کتاب «مجموعه داستان ها» تألیف ابراهیم حسن بیگی، نویسنده معاصر کشورمان توسط دانشجویان رشته روابط بین الملل گروه زبان و فرهنگ ایران دانشگاه آزاد گرجستان چاپ شد.

با توجه به اشتیاق فرهیختگان جامعه گرجی به فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، این کتاب به زبان گرجی ترجمه و توسط مؤسسه انتشارتی دانشگاه آزاد گرجستان طراحی شده و به چاپ رسید.

تعداد قابل توجهی از این کتاب جهت اهدا به کتابخانه های معتبر، دانشگاه ها، ایران شناسان و شخصیت های علمی و فرهنگی در گرجستان و ایران ارسال خواهد شد.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر اقدام به ترجمه و انتشار برخی از آثار شاخص ادبیات داستانی دوران معاصر به زبان های مختلف دنیا کرده است. بخش مهمی از این آثار کتاب هایی است که توسط هنرمندان حوزه هنری نوشته شده و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

ترجمه و انتشار کتاب «دا» به زبان اردو در کشورهای شبه قاره از جمله آخرین اقدامات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این زمینه بود. ترجمه این گونه کتب از ادبیات معاصر می تواند موجبات توسعه و ترویج روابط ادبی و فرهنگی دو کشور را فراهم کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط