loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب جدید دلشاد تهرانی

«کاخ تباهی: ریخت‌شناسی خود کامگی در نهج‌البلاغه» با تیراژ 2 هزار جلد در نمایشگاه کتاب امسال انتشار می‌یابد.

مصطفی دلشاد تهرانی در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: کتاب «کاخ تباهی، ریخت‌شناسی خود کامگی در نهج‌البلاغه» شامل 216 صفحه و در قطع وزیری است که انشتارات دریا این کتاب را به چاپ رسانیده است.
وی افزود: این کتاب شامل 6 بخش است که بخش اول آن به مفهوم شناسی و واژه‌شناسی خودکامگی و هم چنین حساسیت امام علی(ع) در نفی خودکامگی و خود کامگی پذیری است.
این نویسنده کتب دینی ادامه داد: بخش دوم کتاب به بیماری خود کامگی، بخش سوم به درمان شناسی خودکامگی، بخش چهارم به نمونه شناسی نفی خودکامگی، بخش پنجم به نشانه شناسی خود کامگی و بخش ششم به کارکرد‌شناسی خودکامگی می‌پردازد که دو بخش پایانی جز اصلی ‌ترین قسمت‌هاست.
وی همچنین اظهار داشت: نویسندگان خوبی در عرصه دینی وجود دارد اما بسیاری از مسائل از دید آنها دور مانده و کمتر برای دغدغه و مشکلات دینی که ضرورت جامعه است می‌نویسند.
وی ادامه داد:در دو دهه گذشته تیراژ کتب دینی افزایش یافته و تنوع موضوع این کتاب‌ها شده ولی هنوز به موضوعات قرآن و حدیث کمتر پرداخته می‌شود.
این محقق و پژوهشگر قرآنی گفت: ‌نویسندگان هنوز نتوانسته‌اند چهره واقعی اسلام و دین رحمانی بشر را به مردم معرفی کنند و در این زمینه کشورهای غربی سعی در تبلیغات ضددینی و کج فهمی اسلام می‌کنند و دست به اقدامات خشونت طلبانه بر ضد اسلام می‌زنند.
وی افزود: مؤلفان باید به شبهات دینی، موضوعات متنوع و مورد توجه مردم بیشتر بپردازند و چهره دین رحمانی را به جهانیان معرفی کنند.
دلشاد تهرانی در خصوص استقبال جامعه از کتب دینی تصریح کرد: علی رغم مشکلاتی که وجود دارد استقبال از کتب دینی بسیار زیاد است.
دلشاد تهرانی نویسنده کتاب‌های دینی و نهج البلاغه است که از این کتاب‌ها می‌توان به سیره نبوی، عارض خورشید، چشمه خورشید: آشنایی با نهج البلاغه، سقیفه، مدرسه حسینی، دین و دینداری در نهج البلاغه، آزادی و حقوق انسانی در نهج البلاغه و پیشگاه حقیقت کربلا و عاشورا: راه ها و انتخاب ها اشاره کرد.

از این نویسنده کتابهای سیره نبوی (4جلد)، مدرسه حسینی و سقیفه در فروشگاههای دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و مراکز توزیع مرتبط موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط