loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ «سری که درد می‌کند» سید مهدی شجاعی

مجموعه داستان «سری که درد ...می‌کند» نوشته «سیدمهدی شجاعی» توسط انتشارات نیستان به چاپ دوم رسید.
«سیدمهدی شجاعی» این مجموعه داستان را که مشتمل بر هشت داستان با جهت‌گیری بسیار متفاوتی نسبت به سایر مجموعه‌های وی است، در زمستان سال گذشته و در 187 صفحه منتشر کرده بود.
شجاعی این مجموعه داستان را به همراه کتاب «مارگزیده»، بازنویسی داستان‌های «کلیله و دمنه» برای کودکان و نوجوانان، «حکایت آن نامه» با تصویرگری حسام طباطبایی و گرافیک شاپور حاتمی درباره‌ نامه پیامبر اسلام (ص) به خسرو پرویز ـ پادشاه ایران ـ که برای کودکان و نوجوانان بازنویسی شده، و «پهلوان و فیل» با تصویرگری فرهاد جمشیدی و الگوبرداری از نقاشی قهوه‌خانه‌ای به همراه گرافیک «کوروش پارسانژاد» با موضوعی نو درباره‌ پهلوانی و جوانمرد در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد کرد.
از سوی دیگر، کتاب «حرف‌هایی که کهنه نمی‌شوند» دربرگیرنده‌ سرمقاله‌های این نویسنده در مجله‌ نیستان از سال 74 تا 76 (36 شماره با 30 سرمقاله) است در نمایشگاه کتاب سال جاری و در غرفه انتشارات نیستان ارائه خواهد شد.

از این نویسنده و منتقد ادبی، کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف، سایت پاتوق کتاب و مراکز توزیع مرتبط موجود و قابل تهیه است:
آئینه زار
آسمانی ترین مهربانی
آفتاب در حجاب
خدا کند تو بیایی
دست دعا چشم امید
رزیتا خاتون
سانتاماریا جلد 2
سانتاماریا جلد1
شکوای سبز (1)
شکوای سبز (2)
صمیمانه با جوانان وطنم
طوفان دیگری در راه است
غیر قابل چاپ
متقین ؛ دریافتی از خطبه نهج البلاغه
مردان و رجزهایشان
مناجات
پدر ، عشق و پسر

چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط