loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب مصطفی مستور در مصر رونمایی و نقد و بررسی شد

کتابفروشی «أ» در مصر شب گذشته از ترجمه رمان «روی خداوند را ببوس» نوشته مصطفی مستور که با نام «وجه الله» در مصر منتشر شده رونمایی کرد و آن را نقد و بررسی کرد.

پنجشنبه 22 مرداد 1394

کتابفروشی «أ» در مصر شب گذشته از ترجمه رمان «روی خداوند را ببوس» نوشته مصطفی مستور که با نام «وجه الله» در مصر منتشر شده رونمایی کرد.

این کتاب که اخیرا توسط توسط نشر «التنویر» منتشر شده در این مراسم مورد نقد و بررسی «دکتر محمد صفار» استاد نظریه های سیاسی دانشگاه قاهره قرار گرفت که ریاست آن را استاد عماد عدلی مشاور فرهنگی کتابفروشی های زنجیره ای «أ» بر عهده داشت.

بنابر این گزارش، پیش از این منتقدانی به نقد این کتاب پرداخته بودند که از جمله آنها نویسنده پایگاه خبری الجزیره قطر بود که نوشته بود: مستور در رمان خود از طریق دیالوگ بین اشخاص به مباحث فلسفه و حیات نزدیک شده است.

نویسنده این پایگاه عنوان کرده بود که « مستور در رمان خود نشان می دهد که شک در همه امور و اشیاء و خواست ها انسان را به جهنمی می برد که خود برای خویشتن ساخته و یاس و افسردگی را به مرور با آن همراه می کند و آنگاه انسان در می یابد که او گروگان وسواس خود و به دور از رسالت انسانی دلخواه است و در این وقت انسان قطب نمای مسیر زندگی خود و دیگران را از دست می دهد هر روز به سوی عزلت می رود و به سوی تنهایی می رود.»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط