loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با کتاب «دختر شینا»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

سومین دوره این مسابقه سراسری کتاب خوانی با محوریت کتاب «دختر شینا» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با هم راهی بیش از 17 نهاد فرهنگی و اجتماعی، برگزار می شود.

یکشنبه 8 شهریور 1394

کتاب «دختر شینا» خاطرات قدم خیر محمدی، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی است که توسط «بهناز ضرابی زاده» نوشته شده و «سوره مهر» آن را چاپ کرده است. این کتاب، زندگی نوشت عاشقانه یک دختر روستایی ست که در حال وهوای روزهای جنگ می گذرد و به رغم تعلق به ادبیات پایداری و جنگ، اثری است که عین زندگی را با تمام سختی ها و خوشی هایش، روایت می کند.
سلسله مسابقات کتاب خوانی «کتاب و زندگی» از آبان ماه93 آغاز شده و تاکنون 2دوره از آن با محوریت کتاب های «من زنده ام» نوشته «معصومه آباد» و کتاب «خانواده» از انتشارات صهبای جهادی برگزار شده است. طی 2دوره گذشته این مسابقه، بیش از 400هزار نسخه از کتاب «من زنده ام» و 200هزار نسخه از کتاب «خانواده» به فروش رفته و 70هزارنفر در مسابقه کتاب خوانی آن شرکت کردند. صد سفر کربلای معلی و مشهد مقدس، هزاران سکه بهار آزادی و بیش از سه میلیارد ریال هدیه نقدی، از جمله جوایز دوره های پیشین این مسابقات بوده است. کتاب «دختر شینا» نیز تاکنون 15مرتبه تجدید چاپ شده و چاپ جدید آن برای مسابقه «کتاب و زندگی» با طرح جلد جدید همراه با کاهش قیمت پشت جلد، در همین هفته منتشر شده است. نشست خبری سومین دوره مسابقه سراسری «کتاب و زندگی»، 7شهریور94 ساعت11 در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار شد.
برای خرید کتاب لطفا کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط