loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه انگلیسی کتاب «روشنای علم» از بیانات رهبر انقلاب منتشر شد

کتاب روشنای علم (The Bliss of Knowledge) شامل بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) در مقوله علم، تولید علم، تحقیق و پژوهش از ابتدای رهبری معظّمٌ له است که به زبان انگلیسی ترجمه شد.

سه‌شنبه 10 شهریور 1394

بدون تردید این اثر می تواند علاوه بر پاسخگویی به سؤالات مذکور و تبیین موضوعات مختلف مربوط به علم و تولید علم، به عنوان یک منبع و مرجع علمی تأثیرگذار و هماهنگ کننده علوم و مراکز علمی در فضای رو به پیشرفت علم و دانش ایفای نقش نماید.

در این مجموعه تلاش شده است ضمن فراهم نمودن زمینه استفاده حدّاکثری مخاطبان از مطالب مربوط به این موضوع، مجموعه بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در این زمینه به طور کامل در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

کتاب حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو در شهریورماه سال جاری رونمایی می شود. نسخه فارسی این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی)، در سال 1390 چاپ شده و یکی از پر فروش ترین کتاب های این انتشارات طی سال های اخیر بوده است.

برای تهیه نسخه فارسی این کتاب می توانید به فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا مراجعه نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط