loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشریه «شیرازه کتاب» با مطالبی پیرامون نمایشگاه کتاب تهران منتشر شد

سومین شماره از نشریه «شیرازه کتاب» با محوریت موضوعات صنعت نشر منتشر شد.

پنجشنبه 19 شهریور 1394

سومین شماره نشریه «شیرازه کتاب» ویژۀ صنعت نشر با پرداختن به موضوعاتی مانند «چاپ و تکثیر غیرقانونی کتاب»، «نمایشگاه کتاب فرانکفورت»، «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» و ... منتشر شد.

در این شماره از نشریه «شیرازه کتاب» مطالبی چون آغاز موج سوم بزرگترین مسابقة کتابخوانی کشور مرتبط با مسابقه کتاب و زندگی با محوریت کتاب دختر شینا، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بی ثباتی سیاست ها رنج می برد پیرامون انتصاب شورای جدید سیاست گذاری این نمایشگاه از سوی وزیر ارشاد و مباحث حول آن، گزارشی از آخرین نشست صبح ناشر با حضور مدیر یک انتشارات و ... منتشر شده است.

یادداشتی حول مسئله ترجمه در این شماره منتشر شده و پس از آن به نکاتی پیرامون نمایشگاه کتاب فرانکفورت آلمان اشاره شده است. همچنین در این شماره پرونده ای برای تکثیر و توزیع غیر قانونی کتاب جمع آوری شده است.

این نشریه، به صورت الکترونیک در دسترس عموم قرار گرفته و علاقه مندان برای دریافت و مشاهده فایل pdf این نشریه اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط