loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه کتاب پیشنهادی سرهنگی

مخاطبان و خریداران ادبیات داستانی گاهی در هزار توی نمایشگاهها و فروشگاههای کتاب برای یافتن آثار برتر ادبی سرگردان می‌شوند. پیشنهاد چند کتاب از سوی اهالی ادبیات می‌تواند برای برخی از آنان راهگشا باشد.
مرتضی سرهنگی که بیشترین فعالیت حرفه ای او در حوزه ادبیات دفاع مقدس است پیشنهادهای خود را هم از این حوزه به مخاطبان ارائه می دهد و می گوید: اولین پیشنهاد من به مخاطبان، کتاب "دا"است.

نویسنده اثر تحلیلی "همه چیزدرباره جنگ"همچنین کتاب "خاطره و گفتمان جنگ "با ترجمه فرهاد ساسانی را کتابی مناسب می داند و درباره محتوای این کتاب می گوید: در این کتاب مجموعه مقالاتی به چاپ رسیده است که دیدگاه کشورهای دیگر درباره خاطرات جنگ را نشان می‌دهد.

"خاطرات احمد احمد "هم سومین کتابی است که سرهنگی خرید آن را به مخاطبان توصه می کند. هر سه کتاب را انتشارات "سوره مهر" منتشر کرده است.

مرتضی سرهنگی سال 1332 در تهران متولد شده است. وی از سال 58 تا 67 با روزنامه‌ جمهوری اسلامی همکاری داشت و از سال 67 تاکنون مدیریت دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری را برعهده دارد. عضویت در شورای سردبیری روزنامه ایران، سردبیری دوهفته‌نامه کمان و نگارش آثار بسیاری در مطبوعات و به صورت کتاب در باره دفاع مقدس نیز در کارنامه سرهنگی دیده می‌شوند.

کتابهای پیشنهادی مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات پایداری حوزه هنری(دفتر هنر و ادبیات) در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجودو قابل تهیه است.

پنجشنبه 10 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط