loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقه کتاب‌خوانی همپای صاعقه

مسابقه سراسری کتاب‌خوانی با محوریت کتاب "همپای صاعقه" و با هدف آشنایی نسل جوان با تاریخ جنگ تحمیلی به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

سی سوال از این کتاب، زیر نظر نویسندگان آن؛ گلعلی بابایی و حسین بهزاد، تهیه شده و در غرفه کنگره‌های سرداران شهید سراسر کشور در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توزیع می‌شود. این سوالات در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار نیز منتشر خواهد شد.

مهلت ارسال پاسخنامه‌های مسابقه کتاب‌خوانی "همپای صاعقه" تا 5 تیر ماه سال جاری است و نتایج آن در هفته دفاع‌مقدس امسال اعلام خواهد شد.

علی ناظری، مصطفی آقا‌میری و‌ سعید علامیان هیات داوران بررسی پاسخنامه‌های این مسابقه هستند.

کتاب "همپای صاعقه"، با محوریت تشریح نقش سپاه (لشکر) محمد رسول‌الله(ص) در دو عملیات بزرگ فتح‌المبین و بیت‌المقدس،‌ تاکنون توسط انتشارات سوره‌مهر به چاپ دوم رسیده است. این اثر در ششمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس، کتاب برتر شناخته شد.

مجلدات اول و دوم کارنامه عملیاتی سپاه محمدرسول‌الله(ص) در دوران دفاع‌مقدس، با عناوین؛ "همپای صاعقه" و "ضربت متقابل" با همکاری سپاه محمد رسول الله (ص) و انتشارات سوره مهر منتشر شده‌اند. جلد سوم این مجموعه با عنوان "زمین‌های مسلح" در دست تدوین و نگارش است.

"همپای صاعقه" و "ضربت متقابل" در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 10 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط