loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه کتاب جدید دفتر ادبیات و هنر مقاومت

مرتضی سرهنگی از انتشار سه کتاب "شب موصل"، "ماه در میدان مین" و "باران‌های هفت تپه" توسط دفتر ادبیات و هنر مقاومت خبر داد و گفت: خاطرات رزمندگان مازندران شاخه‌ای از رودخانه ادبیات جنگ است و تصویرهایی ماندنی از رزمندگان گمنام مازندرانی دارد.
وی افزود: خاطره‌نویسی رزمندگان استان مازندران سرعت بیشتری گرفته است و در پاره‌ای از فصل‌ها، اشاره‌هایی به گویش‌ مازندرانی دارند که به اصالت و هویت این خاطرات کمک زیادی می‌کند.

سرهنگی اظهار داشت:‌ سه کتاب "شب موصل"، "ماه در میدان مین" و "باران‌های هفت تپه" تصویرهای ماندنی از رزمندگان گمنامی دارند که شهرها و روستاهای زیبا و سرسبز خود را رها کردند و در دل کوهستان‌های غرب و دشت‌های جنوب از سرزمین‌شان دفاع کردند.

کتاب‌های "ماه در میدان مین" (خاطرات جواد منصف)، "شب موصل" (خاطرات اسارت محمدحسین منصف) و "باران‌های هفت‌تپه" (خاطرات نادر بذری) با تدوین حسن و حسین شیردل، ‌توسط دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری و انتشارات سوره مهر در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

غالب کتابهای دفتر هنر و ادبیات حوزه هنری در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 11 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط