loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«فلسفه دین» استاد ساجدی منتشر می‌شود

کتاب «فلسفه دین» به قلم حجت‌الاسلام «ابوالفضل ساجدی» تا اوایل شهریور به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام «ابوالفضل ساجدی» دانشیار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ایکنا گفت: کتاب «فلسفه دین» که محصول تحقیقات و تدریس بنده در در سال‌های اخیر در دانشگاه‌های ایران است به زودی منتشر می‌شود.

وی در ادامه سخن خود اظهار کرد: این کتاب که در قالب کتاب درسی برای دانشجویان رشته فلسفه، فلسفه اسلامی و فلسفه اخلاق آماده شده است، انشاءالله تا اوایل شهریورماه سال جاری به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی منتشر می‌شود.

ساجدی در مورد فهرست مطالبی که در این کتاب بررسی شده است افزود: این کتاب که در قالب کتاب درسی تدوین شده است، از لب و مغز بسیاری از نظرات فیلسوفان دین و دین‌شناسان غربی آورده شده است، به عنوان مثال در مورد تجربه دینی، ضمن بیان تاریخی شکل‌گیری نظرات تجربه دینی از گادامر در غرب و پیشینه آن در جهان اسلام و به بیان نظرات اندیشمندان و نقد آن‌ها پرداخته‌ایم.

از استاد ساجدی، کتابهای «دین و دنیای مدرن» و « دین گریزی چرا؟‌ دین گرایی چه سان؟» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 11 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط