loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیست کتاب جدید مرکز بررسی اسناد تاریخی

مرکز بررسی اسناد تاریخی، با 211 عنوان کتاب از اسناد ساواک که در طول فعالیتش به چاپ رسانده، 20 عنوان اثر جدید درباره شخصیت‌ها و اتفاقات موثر در وقوع انقلاب اسلامی عرضه خواهد کرد.
آثار منتشر شده توسط مرکز بررسی اسناد تاریخی،‌ شامل اطلاعات و سندهای ساواک درباره شخصیت‌های حکومتی، مبارزان سیاسی و احزاب دوران حکومت پهلوی است. این کتاب‌ها به عنوان اطلاعات اولیه برای تدوین آثار تاریخی کاربرد دارند و جزء کتاب‌های مرجع شناخته می‌شوند.

مجموعه سه جلدی "آیت‌الله مرعشی نجفی به روایت اسناد ساواک"، جلد اول و دوم "حزب مردم به روایت اسناد ساواک"، "جمال امامی به روایت اسناد ساواک"، "آیت‌الله حاج سید مصطفی خمینی به روایت اسناد ساواک" و "امیر توکل کامبوزیا به روایت اسناد ساواک"، از جمله کتاب‌های در دست چاپ مرکز بررسی اسناد تاریخی اند که تا پیش از آغاز نمایشگاه کتاب منتشر می‌شوند.

"ات‍ف‍اق‍ات‌ ت‍اری‍خ‍ی‌ ب‍ه‌ روای‍ت‌ اس‍ن‍اد س‍اواک"‌، "ان‍ق‍لاب‌ اس‍لام‍ی‌ ب‍ه‌ روای‍ت‌ اس‍ن‍اد س‍اواک‌"، "پ‍ی‍ش‌ک‍س‍وت‌ ان‍ق‍لاب‌: ش‍ه‍ی‍د ح‍اج‌ م‍ه‍دی‌ ع‍راق‍ی"، "ت‍غ‍ی‍ی‍ر ل‍ب‍اس‌ و ک‍ش‍ف‌ ح‍ج‍اب‌ ب‍ه‌ روای‍ت‌ اس‍ن‍اد"، "اردش‍ی‍ر زاه‍دی‌ ب‍ه‌ روای‍ت‌ اس‍ن‍اد س‍اواک" و "چپ در ایران به روایت اسناد ساواک: پ‍روی‍ز ن‍ی‍ک‍خ‍واه‌"، نمونه‌‌هایی از کتاب‌های مرجع مرکز بررسی اسناد تاریخی‌اند که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شوند.

عرضه کتابهای شاخص در عرصه تاریخ معاصر و خصوصاً تاریخ انقلاب یکی از وظایف عمده دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب است که عناوین آن در بخش طبقه بندی موضوعات سایت پاتوق کتاب قابل دسترسی است.

جمعه 11 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط