loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نمایشگاه بین المللی کتاب 22

بیست‌ و ‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ساعت 8 صبح سه‌شنبه (پانزدهم اردیبهشت‌ماه) با حضور محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور و محمدحسین صفارهرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح می‌شود. در این دوره از نمایشگاه، بیش از 207 هزار عنوان کتاب از 1845 ناشر داخلی و 150 هزار عنوان کتاب از 1400 ناشر خارجی از 75 کشور عرضه می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پر مخاطب‌ترین آوردگاه کتاب کشور ماست.

به گزارش ایبنا افتتاح بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یک روز زودتر از زمان رسمی آغاز به کار این نمایشگاه صورت می‌گیرد.

در نمایشگاه امسال، ناشران عربی و لاتین در بخش بین‌الملل و ناشران دانشگاهی، آموزشی، کودک‌ونوجوان و عمومی در بخش داخلی شرکت کرده‌اند.

بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) با حضور ناشران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است که دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب در بخش عمومی و دانشگاهی نمایشگاه درخدمت دوست داران کتاب و کتاب خوانی می باشد.

یکشنبه 13 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط