loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فنون مدرن و کاربردی جنگ نرم در کتاب «عملیات روانی»

کتاب «عملیات روانی» از دیدگاه قرآن، احادیث و روایات نگاهی کارشناسانه به اهداف استفاده از این پدیده و فنون مدرن و کاربردی جنگ نرم پرداخته است.

جمعه 10 مهر 1394

کتاب «عملیات روانی» با نگاهی به جایگاه جنگ نرم در سیره امام سجاد(ع) و ذکر فنون و تکنیک های آن در جنگ نرم مدرن امروزی به قلم صفیه سادات آقایی چاپ شد.

در این کتاب ضمن بررسی عملیات روانی از دیدگاه قرآن، احادیث و روایات نگاهی کارشناسانه به اهداف استفاده از این پدیده به همراه تقسیم بندی های امروزی از قبیل سطح و رویکرد آن شده است.

بررسی کارکردها و ابزارها، تکنیک ها و تاکتیک ها نیز از دیگر بخش های مهم این کتاب است که با در نظر گرفتن اصول دینی و اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.

سازمان عملیات روانی و ویژگی های ساختاری و جایگاه آن در ایران به همراه مقایسه ای اجمالی با کاربرد این پدیده در دیگر نقاط دنیا نیز از بخش های جالب توجه در این کتاب است.

بررسی شخصیتی حضرت سجاد(ع) و دوران آن حضرت و استفاده ایشان از عملیات روانی در اقدامات و روشنگری های بعد از حادثه عظیم عاشورا آخرین فصل از این کتاب را تشکیل می دهد.

کتاب عملیات روانی به همت انتشارات مدبران چاپ اول خود را در مهرماه سال 94 تجربه کرده است و در چند روز آینده در کتاب فروشی های سراسر تهران قابل دسترس خواهد بود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط