loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نویسنده «پایی که جاماند» از خاطرات داغش در دفاع مقدس می گوید

میزگرد «کتاب داغ و خاطرات داغ» کتابشهر با حضور سید ناصر حسینی پور، نویسنده «کتاب پایی که جا ماند» و حامد شفیق، مدیرعامل کتابشهر ایران برگزار می شود.

جمعه 10 مهر 1394

تازه ­ترین جلسه از سلسله جلسات «کتاب داغ» که با هدف آسیب­ شناسی شبکه توزیع کتاب در ایران، معرفی تجربه­ های ماندگار و شیوه­ های نوین فروش کتاب و توسعه پایانه­ های کتاب در کشور برپا می­ شود، به خاطره ­نگاری و خاطره­ گویی دفاع مقدس می ­پردازد.

در این این میزگرد سید ناصر حسینی­ پور، نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» و حامد شفیق، مدیرعامل کتابشهر درباره خاطره ­نگاری دفاع مقدس، شیوه­ های نوین تبلیغ و فروش کتاب ­های دفاع مقدس سخن می­ گویند.

همچنین در حاشیه میزگرد، ویترین ویژه­ ای با موضوع کتاب­ های دفاع مقدس در شعبه کتابشهر آیت الله کاشانی برپا شده­ است که علاقه مندان و مراجعه ­کنندگان می­ توانند ضمن خرید کتاب «پایی که جا ماند» با نویسنده کتاب دیدار و گفتگو کنند.

بر اساس این گزارش، سید ناصر حسینی­ پور از جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی است که اهتمام زیادی به ثبت خاطرات دفاع مقدس دارد. انتشار کتاب «پایی که جا ماند» محصول همین دغدغه ها است.

شیوایی، صداقت و روایت مو­به­ موی حسینی پور از لحظه­ های حساس جنگ تمام عیار جزیره مجنون، مقاومت جانانه 119 شهید در روزهای محاصره و 808 روز اسارت در شکنجه­ گاه­ های عراق موجب استقبال خوب علاقه مندان کتاب از این روایت شد.

میزگرد کتاب داغ و نکته­ های داغ عصر روز 11 مهر از ساعت 16در کتابشهر آیت الله کاشانی به نشانی تهران، خیابان آیت­الله کاشانی، خیابان رامین شمالی، جنب کتابخانه مرحوم عراقچی برگزار می­ شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط