loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علی موذنی از پایان نگارش رمان «عروج» خبر داد

«علی موذنی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایکنا، درباره این رمان گفت: این کتاب تکمیل‌کننده مجموعه رمان‌های «چهارفصل» است و سعی دارد با استفاده از شخصیت‌های معاصر، واقعه معراج پیامبر(ص) را به تصویر بکشد.

موذنی هم‌چنین چا‌پ پنجم «ملاقات در شب آفتابی» و رمان «ظهور» را در شکل اصلی‌اش و نیز مجموعه‌ داستان «شعر به انتظار تو» را توسط انتشارات نیستان تجدید چاپ کرده و در نمایشگاه کتاب امسال آن را ارائه می‌کند.

این نویسنده همچنین در دهه 70 داستان زندگی حضرت ابراهیم، نوح و عیسی را به صورت داستان بلند نوشته و زندگی حضرت موسی را در قالب رمان به رشته تحریر در آورده است و «عروج» در واقع تکمیل‌کننده آن سه رمان به شمار می‌آید.

علی مؤذنی متولد 1337 از تهران است. پس از تمام کردن تحصیلات متوسطه به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت و در رشته ادبیات نمایشی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش را در سال 1367 در مجله کادح منتشر کرد. «کلاهی از گیسوی من»، «سبز و دلاویز»، رمان «نوشدارو» و نمایشنامه «کیسه بوکس» از آثار او محسوب می‌شود.

از این نویسنده و فیلمنامه نویس، کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
شعر به انتظار تو
ظهور
مفرد مذکر غایب
ملیکا
نه آبی، نه خاکی
چهار فصل

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط