loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتب جدید دفتر نشر معارف در نمایشگاه کتاب

دفتر نشر معارف (وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها) با 193 عنوان کتاب با موضوع دین و انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب حضور خواهد داشت.

این مؤسسه با سی و هفت عنوان کتاب تخصصی با موضوع معارف و دین‌پژوهی، سی و یک عنوان کتاب با موضوع اخلاق و عرفان، هجده عنوان کتاب با موضوع «تاریخ»، پنج عنوان کتاب با موضوع رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان، بیست و هشت عنوان کتاب با موضوع «انقلاب اسلامی» و نیز کتاب‌هایی با موضوع مجموعه سخنرانی‌های مطرح شده در همایش‌ها و سخنرانی‌های برگزار شده، توسط این مؤسسه، در نمایشگاه کتاب امسال حضور خواهد داشت.

در میان آثاری که این مرکز برای نخستین‌بار و در نمایشگاه امسال حاضر کرده است، می‌توان به «کالبدشکافی انقلاب اسلامی» تألیف «یونس نوربخش»، «مناسبات روحانیت و دولت در ایران معاصر» به قلم «آیت مظفری»، «کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در مسائل زنان» به کوشش اداره مطالعات زنان، «ایران؛ دیروز، امروز، فردا (تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران)» محسن نصری، «انقلاب اسلامی، زمینه‌ها و ریشه‌های آن» محمدرحیم عیوضی اشاره کرد.

این مؤسسه همچنین سی و چهار مجموعه با نام پرسش و پاسخ با موضوعاتی مانند «امام‌شناسی»، «خداشناسی»، «فرجام‌شناسی»، «راهنماشناسی»، «قرآن‌شناسی»، «دین‌شناسی»، «عرفان و عشق»، «ولایت فقیه» و... را که برخی از آن‌ها از جلسات تدریس آیت‌الله جوادی آملی استخراج شده، در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد کرد.

منبع: ایکنا

چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط