loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه‌ترین آثار منتشرشده‌ "کتاب‌دانشجویی"

"بروید با هم بسازید" توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان است تازه ترین مجموعه از "کتاب‌دانشجویی" منتشر شد. این کتاب که در قطع رقعی و در 80 صفحه تدوین شده ضمن ارائه توصیه‌ها، تذکرات و رهنمودهای رهبر انقلاب به زوج‌های جوان، به آیات و روایاتی از ائمه اطهار(ع) در خصوص زندگی مشترک و مباحث مربوط به ازدواج نیز مزین است. این با قیمت هزار تومان و در شمارگان 10هزار نسخه روانه بازار نشر شده است.

بر اساس این گزارش، کتاب "داستان راستان در 80دقیقه" نیز پنجاه و دومین عنوان از مجموعه "کتاب دانشجویی" است که به همت سید محمد جواد میری و در بهار 88 منتشر شده است. این کتاب که بازنویسی اثر ماندگار و خواندنی آیت الله شهید مطهری است؛ در قطع پالتویی، 72 صفحه و بهای 750تومان به زیور طبع آراسته شده است. چاپ نخست این کتاب جذاب هم با شمارگان 5هزار نسخه برای عرضه به خانواده‌ی بزرگ مخاطبان کتاب دانشجویی روانه بازار شده است.

"منشور انتخابات" نیز که راهبردها و رهیافت‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات از سال 1359 تا 1385 را در بر می‌گیرد؛ در قطع وزیری و 400صفحه گردآوری و تدوین شده که با قیمت 5هزار تومان عرضه می‌شود. شبنم نادری کار گردآوری و تدوین این کتاب را بر عهده داشته و در 14 فصل به موضوعاتی چون " حکومت اسلامی، دشمن شناسی، مردم‌سالاری، رهبری و انتخابات، نقش مردم، وظایف احزاب و گروه‌ها و..." پرداخته است.

به گزارش کتاب‌نیوز، انتشارات کتاب دانشجویی همچنین با تجدید چاپ و ویرایش جدید کتاب‌هایی چون "یک سبد گل محمدی، پیامبر(ص)، سرود عرش، چهارسوق، جزیره ناشناخته و..." در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پذایری علاقمندان کتاب است.

شایان ذکر است تقویم دیواری "فرصت" نیز امسال در نمایشگاه کتاب و با تخفیف 50درصد عرضه می‌شود.

همه کتابهای این ناشر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت ÷اتوق کتاب موجودو قابل تهیه است.

یکشنبه 20 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط