loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب های جدید نشر صریر

ترجمه انگلیسی کتاب‌های معرفی مناطق عملیاتی با عنوان‌های "شلمچه" و "بستان" و "تکه‌ای از آسمان" شامل زندگی‌نامه سردار شهید محمد بروجردی، نوشته حسین فتاحی، در غرفه نشر صریر بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

بنیاد حفظ آثار در سال گذشته 75 عنوان کتاب دفاع‌مقدس منتشر و یا از انتشار آ‌ن‌ها حمایت کرده است. از این تعداد 45 عنوان توسط انتشارات بنیاد و 30 عنوان توسط ناشران خصوصی و با حمایت بنیاد حفظ آثار به چاپ رسیده‌اند.

مجموعه اشعار برگزیده کنگره‌‌های شانزدهم و هفدهم شعر دفاع‌مقدس با عناوین؛ "این شرح بی‌نهایت" و "امواج ارغوانی"، مجموعه خاطرات رزمندگان مانند؛ "حکایت آن مرد آسمانی" به کوشش محمود جوانبخت و "در حسرت خوبان" نوشته سیدرحیم زارعی، مجموعه داستان‌های دفاع‌مقدس از قبیل؛ "با جام‌های شوکران" نوشته عبدالمجید نجفی، "ویزای بهشت" اثر عباس جعفری مقدم، کتاب‌های پژوهشی این حوزه مانند؛ "نامه پایداری" و"جنگ ایران و عراق از نگاه مطبوعات خارجی" و کتاب‌های کودکانه دفاع مقدس از قبیل؛ "گنجشک سبز و آبی" به قلم بهناز صرافی‌زاده و مجموعه داستان‌های کوتاه سومین مسابقه سراسری داستان‌کوتاه دفاع‌مقدس ‌(یوسف3)،‌ از آثار موجود در غرفه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر صریر هستند.

همچنین کتاب‌های معرفی مناطق عملیاتی با عنوان‌های "شلمچه" و "بستان" و "تکه‌ای از آسمان" شامل زندگی‌نامه سردار شهید محمد بروجردی نوشته حسین فتاحی که به زبان انگلیسی ترجمه شده‌اند، در غرفه نشر صریر عرضه می‌شوند.

یکشنبه 20 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط