loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیخوابی عمیق سیار

اولین مجموعه شعر محمد مهدی سیار، شاعر جوان انقلاب، با عنوان"بی‏خوابی عمیق" توسط انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه شد.

این کتاب شامل 50 شعر در قالب‏های کلاسیک و نو است و اشعاری با مضامین آیینی، اجتماعی و آزاد را در بر می‏گیرد.

سیار با این شعرها مقام اول بخش کلاسیک را در جشنواره بین المللی شعر فجر سال 87 به دست آورده است.

این کتاب یکی از ده کتاب جدید مجموعه‏ای به نام "شعر امروز" است که برای ارج نهادن به تلاش‌های شاعرانی که با شور و توان جوانی، دست به خلاقیت و نوآوری در بدنه شعر امروز فارسی زده‌اند، به بیست و دومین نمایشگاه بین‏المللی کتاب آمده است.


مجموعه "شعر امروز" که از تولیدات مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری است با صفحه آرایی و طرح جلدی متفاوت توسط سوره مهر منتشر شده است.

محمد مهدی سیار شاعر جوان و تهران‌نشین اهل فسا، دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه امام صادق (علیه السلام) است. سیار، هم به قالب غزل علاقه دارد و هم به قالب‌های آزاد. در هردو مورد نیز مفهوم‌گراست و اهل دقت‌ها و تأمل‌های ویژه شاعران مفهوم‌گرا.

انتشارات هزاره ققنوس هم از علی داوودی، دیگر شاعر جوان انقلاب مجموعه شعر جدیدی ارائه کرده است که با استقبال زیادی مواجه شده است. این دو شاعر جوان روزهای گذشته مهمان غرفه پاتوق کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب بودند.

چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط