loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دلیل ما» اثری درباره معتبرترین کتاب حدیثی اهل تسنن را منتشر کرد

کتاب «صحیح بخاری در یک نگاه» به قلم علیرضا بابایی از سوی انتشارات دلیل ما راهی بازار کتاب شد.

چهارشنبه 13 آبان 1394

کتاب «صحیح بخاری در یک نگاه» اثر علیرضا بابایی از سوی انتشارات دلیل ما منتشر شد.

علیرضا بابایی در کتاب «صحیح بخاری در یک نگاه» به واکاوی عبارات و روایاتی پرداخته که ذهن هر مسلمانی را درگیر خواهد کرد؛ زیرا «صحیح بخاری» کتابی است که نزد اهل سنت بعد از قرآن کریم مورد اعتماد بوده و اجماع آنان بر صحت تمامی مطالب این کتاب است و در بسیاری از کتب و جوامع حدیثی خود بدان اشاره کرده اند.

نویسنده کتاب «صحیح بخاری در یک نگاه» در اقدامی نوین، 40 سوال از مطالب کتاب بخاری را ذکر کرده و مخاطبان را به تامل و تعقل در متون پیش رویشان دعوت کرده است. ابتکاری که باعث تمایز این کتاب شده، وجود تصاویر اسکن شده از متن اصلی بخاری است که عین روایت را به خواننده کتاب نشان می دهد تا هیچ شبهه ای در وجود آن نباشد.

در مقدمه کتاب به بررسی و بیان مقام پیامبر (صلی الله علیه و آله) از منظر قرآن و روایات شیعه پرداخته و عظمت رسول الله (صلی الله علیه و آله) را تبیین کرده است.

فصل اول به اعتبار سنجی شخصیت «محمد بن اسماعیل بخاری» و سخنان علمای اهل سنت در تائید تمام مطالب این کتاب اختصاص یافته و تعداد روایات بخاری و بسیاری دیگر از مباحث جهت شناخت این کتاب با استناد بر کتب و مستندات و اقوال و آراء اهل سنت مطرح گردیده است. در فصل دوم 40 سوال پیرامون صحیح بخاری مطرح شده تا بیشتر به معتبرترین کتاب اهل سنت توجه شود.

کتاب «صحیح بخاری در یک نگاه» به قلم علیرضا بابایی در 192 صفحه رقعی به رشته تحریر در آمده و انتشارات دلیل ما آن را منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط