loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از ۳ کتاب در سومین کنگره علوم انسانی اسلامی

«مجموعه هفت جلدی مقالات دومین کنگره علوم انسانی اسلامی»، «الگوهای کلان تولید علوم انسانی ـ اسلامی در بستر انقلاب اسلامی» و «کتاب نظریه» رونمایی شدند.

چهارشنبه 13 آبان 1394

سومین کنگره علوم انسانی اسلامی صبح روز یکشنبه 10 آبان ماه با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش های صدا و سیما آغاز به کار کرد.

عطاءالله رفیعی آتانی، دبیر سومین کنگره علوم انسانی اسلامی طی سخنانی با اشاره به اینکه این همایش 12 آبان نیز در قم با حضور مهمانان خارجی ادامه خواهد داشت، گفت: خوشبختانه این همایش امسال از سال های گذشته پرباتر شد و امیدواریم این مراسم سالانه با نشاط علمی بیشتر اساتید و صاحب نظران برپا شود.

وی در ادامه سخنانش را به دلیل کمبود وقت قطع کرد و با تشکر از کسانی که دراین کنگره حضور به هم رساندند، گفت: در همایش مراسم اختتامیه فردا در قم آیت الله مکارم شیرازی نیز حاضر خواهند بود و جایزه علوم انسانی اسلامی نیز به سه نفر از کسانی که در کنگره نیز حضور دارند، اعطا خواهد شد.

رفیعی اظهار داشت: علاوه بر این از مقام علمی آیت الله مهدوی کنی به عنوان بنیانگذار اولین دانشگاه علوم انسانی اسلامی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

در پایان صحبت های علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سه کتاب «الگوهای کلان تولید علوم انسانی ـ اسلامی در بستر انقلاب اسلامی»، «مجموعه هفت جلدی مقالات کنگره دوم» و همچنین «کتاب نظریه» با حضور آیت الله علی اکبر رشاد و رفیعی آتانی و حجت الاسلام رضا غلامی رونمایی شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط