loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرایط ثبت نام بن های نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی

دانشگاهیان برای دریافت بن کتاب ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی از هفته آینده با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی برای ثبت نام اقدام کنند.

چهارشنبه 13 آبان 1394

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی با حضور 180 ناشر فعال دانشگاهی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بالغ بر 30 هزار عنوان کتاب در حوزه دانشگاهی در ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی عرضه خواهد شد. ضمن اینکه این آثار مربوط به سه سال اخیر هستند.

شب گذشته کارگروه این نمایشگاه تشکیل جلسه داد تا پیرامون بن و نحوه تخصیص آن تصمیم گیری کند بر این اساس در این نمایشگاه، بن های 5، 10 و 50 هزار تومانی ارائه می شود و دانشجویان، اساتید و کتابخانه ها می توانند به نشانی http://bonbarg.abup.ir مراجعه کرده و ثبت نام را انجام دهند و با پرینت ثبت نام به نمایشگاه مراجعه کنند. ضمن اینکه ناشران نیز تخفیف های 10 تا 40 درصدی برای دانشگاهیان درنظر گرفته اند.

بر این اساس 20 درصد به یارانه اختصاص یافته است، و دانشجویان می توانند تا 27 آبان نیز برای دریافت بن و خرید از نمایشگاه اقدام کنند. میزان تخصیص بن برای این نمایشگاه یک میلیارد تومان است.

در نمایشگاه ششم تخصصی کتب دانشگاهی ارشاد سهم اندکی در برگزاری داشته است.

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی در فضایی به مساحت 2 هزار و 300 متر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 23 آبان برگزار می شود و ساعات بازدید از 10 صبح تا 19 اعلام شد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 9 صبح روز 23 آبان برپا خواهد شد و این نمایشگاه تا 27 آبان ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب دایر است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط