loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقدام یک زوج انگلیسی برای ترجمه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره «خانواده»

کتاب «خانواده» شامل بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد سبک زندگی و توصیه های ایشان به زوج های جوان، توسط یک زوج مسلمان در انگلیس به زبان انگلیسی برگردانده شد.

دوشنبه 18 آبان 1394

یک زوج مسلمان در انگلیس به نام الکساندرا خلیلی و مونا مکی طی یک حرکت فرهنگی کتاب «خانواده» را از زبان فارسی به انگلیسی برگردانده و آن را برای مطالعه عرضه کردند.

این کتاب که مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب است ابتدا در مراکز اسلامی لندن توزیع و عرضه و سپس به ایران فرستاده شد. هم اکنون کتاب خانواده با ترجمه انگلیسی در کتابخانه مرکز اسلامی ایران در لندن موجود است.

کتاب «خانواده» در موضوع سبک زندگی و شیوه های قوام بخشی به نهاد خانواده است که به سبک ساخت یک جلسه مطول مطوی به نگارش درآمده است. نثر این کتاب به گونه ای است که عموم مردم، علی الخصوص زوج های جوان، خود را مخاطب آن بیانات می یابند و شیرینی آن کلام بر کام شان می نشیند.

دومین دوره از مسابقات کتابخوانی کتاب و زندگی با محوریت این کتاب برگزار شد و طی چهار ماه، بیش از 185 هزار نسخه از این کتاب به صورت تک فروشی به فروش رسید.

برای خرید این کتاب می توانید به فروشگاه اینترنتی پانوق کتاب فردا مراجعه فرمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مرضیه شاهدی

سلام لطفا این کتاب را برای فروش بگزارید. کتاب بسیار عالیه.

24 آذر 1394

سلام. این کتاب در سایت با نام «خانواده به سبک ساخت یک جلسه مطول مطوی در محضر مقام معظم رهبری» وجود دارد.

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط