loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ کتابی درباره حضرت معصومه (س) در هندوستان

معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از چاپ کتاب «زندگانی حضرت معصومه(س)» در هندوستان خبر داد.

دوشنبه 18 آبان 1394

محمد سالاری، معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در گفت وگویی با اشاره به برنامه های این واحد برای ترجمه تعدادی از آثار نوشته شده در ارتباط با سیره و زندگی اهل بیت(ع) از فارسی به دیگر زبان ها گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) به منظور ارائه منابع اصیل به مسلمانان و غیر مسلمانان برای شناخت بهتر از دین مبین اسلام و استفاده از مآخذ اصلی در این رابطه، اقدام به برگردان تعدادی از آثار مرتبط با فرهنگ غنی اهل بیت(ع) کرده که از جمله این موارد کتابی ست درباره زندگی و سیره حضرت معصومه(س).

وی ادامه داد: این کتاب که با نام «زندگانی حضرت معصومه(س)» نوشته شده، مروری ست بر زندگی و سیره عملی ایشان که می تواند برای دوستداران اهل بیت(ع) و خاندان عصمت و طهارت در دیگر کشورها جذاب و مفید باشد. این کتاب به تازگی در هندوستان منتشر و در کشورهایی مانند پاکستان و هندوستان توزیع شده است.

سالاری یادآور شد: با توجه به ارادت بسیاری از مسلمانان شبه قاره به ساحت کریمه اهل بیت(ع) و با عنایت به اینکه ما هر ساله زائران بسیاری از این کشورها برای زیارت حرم حضرت داریم، این کتاب به زبان اردو ترجمه شد و در کشورهای مقصد توزیع شد.

معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین از ترجمه «صحیفه سجادیه» به زبان ارمنی خبر داد و گفت: این برگردان نیز در کشور مقصد توزیع شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط