loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات «دختر شینا» شنیدنی می شود

کتاب صوتی خاطرات «دختر شینا» به کوشش سوره مهر الکترونیک و با همکاری رادیو نمایش تولید می شود.

دوشنبه 18 آبان 1394

سوره مهر الکترونیک در نظر دارد تا با همکاری رادیو نمایش کتاب گویای چند اثر شاخص در حوزه دفاع مقدس را تولید و منتشر کند. از جمله این آثار کتاب «دختر شینا» است که با همکاری صداپیشگان رادیو در دست تهیه است.

«دختر شینا» داستان زندگی قدم خیر محمدی کنعان، همسر ستار ابراهیمی هژیر، از دوران کودکی تا شهادت همسرش است؛ در واقع این کتاب روایتگر خاطرات یکی از هزاران خاطرات ناگفته همسران شهداست که نمایی از تأثیر جنگ تحمیلی بر زندگی خانواده ها را به نمایش می گذارد.

کتاب توسط بهناز ضرابی زاده نوشته و از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. این کتاب تاکنون همواره یکی از آثار پرمخاطب در انتشارات سوره مهر بوده است. اخیراً نیز «دختر شینا» به عنوان سومین کتاب در مسابقه کتاب و زندگی مطرح شده که در این مدت بالغ بر 130 هزار نسخه از آن منتشر و در دسترس علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

رهبر معظم انقلاب نیز بر این کتاب تقریظ نوشته اند که نویسنده کتاب از این خبر به عنوان بهترین هدیه تولدش یاد می کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط