loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نمایشگاه «اسلام پرچمدار کتابخوانی» در دانشگاه شیراز با همکاری پاتوق کتاب

دومین نمایشگاه بزرگ کتاب‌ با عنوان «اسلام پرچمدار کتابخوانی» در آستانه سالروز آزادی خرمشهر از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است.\
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 1000 متر مربع با 30 هزار جلد کتاب در 3500 عنوان برپا شده است.

منصور کنعانی ادامه داد: کتاب‌های این نمایشگاه موضوعات مختلفی چون تاریخ، فلسفه، ادبیات و هنر، دین، جامعه شناسی، علوم سیاسی و روان‌شناسی را شامل می‌شوند که تخفیف فروش کتاب‌ها برای دانشجویان دانشگاه شیراز45 درصد و دانشجویان دانشگاه‌های دیگر 35 درصد است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: هدایت مردم جامعه خصوصاً قشر دانشجو به سمت کتابخوانی و ارتقای جایگاه کتابخوانی به عنوان یک ارزش در جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه به شمار می‌آید.

کنعانی با بیان این‌که خرید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، اظهار داشت: از دانشگاه‌های شهرستان‌های مختلف برای بازدید و خرید کتاب از این نمایشگاه دعوت شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال دانشجویان از نمایشگاه که سال گذشته برپا شد، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تصمیم گرفت نمایشگاه امسال را با کمیت و کیفیت بالاتری با همکاری ریاست، معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز و سایت پاتوق کتاب(دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف) برگزار کند.

نمایشگاه «اسلام پرچمدار کتابخوانی» از امروز(27ردیبهشت) تا سوم خرداد ماه هر روز از ساعت 9 تا 5 بعد از ظهر در پردیس ارم دانشگاه شیراز برپاست.

چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط